mokona.blogg.se

Helt vanlig vardagsblogg:))

31 Day Card Captor Sakura Challenge - Day 4&5, Favourite Pairing (non-canon), Favourite Episode

Publicerad 2014-12-11 16:59:10 i Allmänt,

 
 
OMG FÖRLÅÅÅT!!! Missade en dag av 31 day CCS Challenge D: För göra dag 4 och 5 idag istället ;__;
 
Fråga på Dag 4 är "Favourite Pairing (non-canon)", dvs favoritpar, som egentligen inte är ett par i serien, men som fans av serien ändå parar ihop.
 
Mitt favoritpar är Kero och Suppi (Spinel Sun).
 
KOLLA VAD SÖTA DE ÄR!!!
 
 
Däremot bråkar de en hel del xD
 
På dag 5 är frågan "Favourite Episode", och mitt favoritavsnitt är nog 

Episode 57 - "Sakura, Syaoran, and the Elevator”. Jag tycker att det innehåller en del fluff, mer än i de andra avsnitten. .3. I det här avsnittet accepterar äntligen Syaoran att han gillar Sakura x) Även 

Episode 69 - "Sakura Meets Clow Reed” är ett av mina favoritavsnitt. :3

 

Det var de frågorna. Ska skärpa mig nu och svara på frågorna varje dag xD

13 dagar kvar till jul :D har en fin GIF som är jättefin och som jag tycker ger julstämning. Det är faktiskt från avsnittet "Sakura's Wonderful Christmas".

 
 
 KOLLA VAD FIN!! *3*
 
Aja, det var allt för idag. Hej dåå!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mokona

Hej! Jag är Mokona och jag är 17 år gammal. Jag bor strax utanför Stockholm, och går 2:a året i gymnasiet på Barn- och fritidsprogrammet. Jag älskar anime, just saying. På denna blogg kommer jag skriva om vad jag gör under dagarna, i skolan, med vänner osvosv. Hoppas ni gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela