mokona.blogg.se

Helt vanlig vardagsblogg:))

Svara på frågor

Publicerad 2014-12-02 17:54:15 i Allmänt,

Hejsan. Tänkte svara på ett par frågor (tagna från en annan blogg), för att gottgöra att jag inte bloggat så mycket de senaste dagarna. :3
 

Vad vill du jobba med i framtiden? Jag går ju Barn- och fritidsprogrammet, och jag går en pedagogisk inriktning. Så om man bara läser första delen av "Barn och fritid" så märker man nästan direkt att jag helst vill jobba med barn. :) Jag tycker det är skitkul att vara på förskolan en gång i veckan på praktik, och jag skulle gärna vilja vara där oftare.

Vilka är dom bästa skorna? Skor som är bekväma xD Nejmen, kan avslöja att jag ska få ett par skor i julklapp från märket Graceland. De är skitsnygga och jävligt bekväma. Har bara provat dem i butiken (Deichmann), men jag älskar dem.:3

Favorit app på mobilen? Uh, typ Facebook, Subway Surf, Tapped out... xD

Vad använder du för smink? Använder inte smink /: men om jag orkar kanske jag drar på mig lite mascara om jag ska göra någonting speciellt.

Favorit låten: Har ingen favorit just nu .3. gillar det mesta

Vilka bloggar läser du? Jag läser inte så många bloggar så ofta. Men jag läser epicfaiil.se ibland :)

Vad slösar du mest pengar på? Godis xD #fatty nejmen, brukar typ alltid köpa någonting gott efter skolan om jag har pengar. Typ en cola och en muffin :)

Favorit butik: Shock och Kawaii shop :D

Favorit mat? Uhm... chicken tikka masala och pannkakor/våfflor .3.

Favorit dryck? Cola, varm choklad med grädde och marshmallows, päronsaft och äppeljuice ;3;

Snyggaste kändisarna: Jamie Campbell Bower.

Vilka djur vill du ha? Har redan katt och hund, har även haft kanin och min syster har häst.

Vilka serier följer du? Följer inga serier, men brukar kolla på animeserier på kissanime.com, kollar just nu på Cardcaptor Sakura. x) Är på avsnitt 63.

 

Hoppas ni gillade det där, hahah... och att ni fick reda på liiite mer om mig iaf :)

 

Hej då!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mokona

Hej! Jag är Mokona och jag är 17 år gammal. Jag bor strax utanför Stockholm, och går 2:a året i gymnasiet på Barn- och fritidsprogrammet. Jag älskar anime, just saying. På denna blogg kommer jag skriva om vad jag gör under dagarna, i skolan, med vänner osvosv. Hoppas ni gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela