mokona.blogg.se

Helt vanlig vardagsblogg:))

God morgon, not

Publicerad 2014-11-10 08:22:44 i Allmänt,

God morgon Svergie. Taggad inför dagen? Nej? Inte jag heller.:) sitter just nu i skolan och väntar på att min lektion ska börja. Engelska, usch.

Inte så att jag inte gillar engelska, men jag tycker inte om kursen dels pga läraren. Men aa...

När jag gick från bussen till skolan körde en bilist förbi och körde i en smutsig vattenpöl precis när jag gick förbi. Innan ni frågar, ja, det skvätte. Mina byxor blev smutsiga. Som tur är framsidan av mina byxor av läder(fejk) så det var bara att torka av det när jag kom till skolan. Men man blir ju lite sur på sådant:/

Aja, hej då:) o/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mokona

Hej! Jag är Mokona och jag är 17 år gammal. Jag bor strax utanför Stockholm, och går 2:a året i gymnasiet på Barn- och fritidsprogrammet. Jag älskar anime, just saying. På denna blogg kommer jag skriva om vad jag gör under dagarna, i skolan, med vänner osvosv. Hoppas ni gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela