mokona.blogg.se

Helt vanlig vardagsblogg:))

Hahah

Publicerad 2014-11-20 16:50:35 i Allmänt,

Hejsan!
Det var ett tag sen. Har faktiskt inte orkat blogga :S det har ändå inte hänt så mycket de senaste dagarna, har bara varit i skolan osv, och såklart på praktiken igår. I tisdags stack jag och min kompis till Ica Maxi och köpte cola och choklad P: har fortfarande inte druckit upp colan, och nu är den säkert avslagen och äcklig xD
 
Men aja, på idrotten idag gymmade vi:) vilket va najs. Tyckte jag gjorde bra ifrån mig:3
 
Oh, har börjat se om Cardcaptor Sakura.. hahah. Älskar verkligen den serien xD Men hade glömt att se den första filmen efter första säsongen, så måste se om serien och se filmen :S kommer säkert se om den igen sen, hahah.
 
Såg förresten (klicka)>>detta<<(klicka) under historian idag. Kunde knappt hålla mig för asgarv xD Iaf de sista punkterna.
 
Det var nog allt för idag P:
 
Ses!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mokona

Hej! Jag är Mokona och jag är 17 år gammal. Jag bor strax utanför Stockholm, och går 2:a året i gymnasiet på Barn- och fritidsprogrammet. Jag älskar anime, just saying. På denna blogg kommer jag skriva om vad jag gör under dagarna, i skolan, med vänner osvosv. Hoppas ni gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela