mokona.blogg.se

Helt vanlig vardagsblogg:))

Imorgon är det fredag...

Publicerad 2014-11-13 18:08:49 i Allmänt,

 
Ja, imorgon är det fredag:) äntligen! Hahah.
 
Har varit i skolan idag..
- Duh, det är ju torsdag idag, Mokona. -.-
 
Ja, men inte mycket hände idag, hade lektioner, obviously. Orkade inte jobba, så jag kollade på anime och Tumblr. Har kommit til avsnitt 11 på animen jag kollar på just nu:3 Fast har sett hela serien + filmerna typ.. kanske nästan 10 gånger innan. xD Älskar den serien:) Rekomenderar er att kolla på den, den heter Cardcaptor Sakura.
 
På idrotten så gymmade vi, vilket gick ganska bra. Såg min gamla idrottslärare i badhuset från gymmet. O: Fett awkward.. Hade iaf historia efter idrotten, som jag sa innan orkade jag inte jobba så mycket, men jag gjorde mer än vad jag gjorde under den första lektionen.
 
Hade skitont i huvudet efteråt, och har det fortfarande. Men när jag kom hem gjorde jag varm choklad med grädde till mig och mamma x3 brände tungan, men worth it. Min katt älskar grädde också... hahah:)
 
Hej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mokona

Hej! Jag är Mokona och jag är 17 år gammal. Jag bor strax utanför Stockholm, och går 2:a året i gymnasiet på Barn- och fritidsprogrammet. Jag älskar anime, just saying. På denna blogg kommer jag skriva om vad jag gör under dagarna, i skolan, med vänner osvosv. Hoppas ni gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela