mokona.blogg.se

Helt vanlig vardagsblogg:))

Julshoppa

Publicerad 2014-11-29 10:10:44 i Allmänt,

Tjena
 
har inte bloggat på ett tag. Har inte haft så mycket att blogga om den senaste tiden, gör ju ändå inget speciellt under dagarna. Är typ bara i skolan och kollar på anime, och that's it. Igår var jag ledig från skolan, studiedag. Tror jag kanske håller på att bli sjuk. Har vaknat med halsont både igår och idag:/ Fast det är lite bättre nu efter att jag ätit.
 
Idag ska jag med mormor och morfar och köpa julklappar till mig p: Det ä lite tidigt, men det är bra att göra det tidigt så man får tag på det man vill ha, just vid jul tar allting slut så fort. ^^ De ska hämta mig vid 11, alltså om ungefär en timme.
 
Vi ska åka till min favoritaffär, Shock :D Och kanske Kawaiishop. Skulle behöva ha ett par nya skor, så det får bli Skopunkten också x) och sen Akademibokhandeln. :)
 
Juste, hade ett läxförhör på engelska verb i torsdags. Jag kom ca 10 min sent, pga möte, och jag hade inte pluggat till förhöret eller någonting. Hahah, visste inte ens vilka ord vi hade i läxa. Men jag gick in och gjorde förhöret på typ 5 minuter, och jag fick 32/45 :) Ganska nöjd. Hade jag pluggat hade jag säkert fått alla rätt... lol. #slutaskrytMokona.
 
Aja, det var en liten uppdatering på vad jag har gjort sen senast jag bloggade. :) Ska fixa till mig lite till innan mormor och morfar kommer.
 
Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mokona

Hej! Jag är Mokona och jag är 17 år gammal. Jag bor strax utanför Stockholm, och går 2:a året i gymnasiet på Barn- och fritidsprogrammet. Jag älskar anime, just saying. På denna blogg kommer jag skriva om vad jag gör under dagarna, i skolan, med vänner osvosv. Hoppas ni gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela