mokona.blogg.se

Helt vanlig vardagsblogg:))

Nedstämd..

Publicerad 2014-11-17 13:25:51 i Allmänt,

Känner mig lite nedstämd idag, orkar inte gör särskilt mycket._. Har typ varit ensam i skolan också, för att min vän dissar mig... om jag ens ska kalla henne min vän. Dissar tillbaka, för jag inte orkar med henne. Hon är typ sur och negativ 24/7, och eftersom jag redan är nedstämd kommer de faktorerna bara göra det värre.
 
Sitter iaf på lektion just nu, har svarat på lite frågor i boken, måste typ fördjupa svaren dock. Vi får se hur det går. Sen när jag ger upp kommer jag nog fortsätta kolla på anime, har 3,5 avsnitt kvar av serien!! >_<
 
Aja, hoppas jag är på bättre humör imorgon. Får typ ringa Suppi eller någon som får muttra upp mig.
 
Kanske boggar senare p:
 
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mokona

Hej! Jag är Mokona och jag är 17 år gammal. Jag bor strax utanför Stockholm, och går 2:a året i gymnasiet på Barn- och fritidsprogrammet. Jag älskar anime, just saying. På denna blogg kommer jag skriva om vad jag gör under dagarna, i skolan, med vänner osvosv. Hoppas ni gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela