mokona.blogg.se

Helt vanlig vardagsblogg:))

#nolife 2.0

Publicerad 2014-11-12 18:22:35 i Allmänt,

Hejhej!
 
Uppdaterade inte igår... tror jag.  Men jag gör det nu.:3
 
Igår gjorde jag typ ingenting, förutom att vara i skolan. Min engelskalärare var borta då, och jag orkade inte jobba, så jag kollade på anime<3 #yolo
På sista lektionen (träningslära)kollade vi på film och sen gick vi till gymmet. Orkade typ inte göra någonting då heller. #tootired ;o;
 
Idag har jag varit på praktiken:) Vilket var riktigt kul. Jag praktiserar på förskola >w< och barnen är urgulliga! Vi gjorde inte så mycket idag, vi hade samling, gick ut, gick in och åt lunch, barnen fick sova, de vaknade, lekte, åt mellis och gick ut. Hahah.:)
 
Efteråt träffade jag Suppi, och hon följde med mig till centrum, jag ville köpa en dricka och hon bestämde sig för att köpa ostbågar. ;3
 
Sen åkte hon hem, och sen åkte jag hem. Och jag såg två lärare från min gamla skola i centrum :P. Min gamla engelskalärare och min systers f.d mentor och tyskalärare. När jag kom hem gick jag ut med hunden, och sen har jag inte gjort särskilt mycket.
 
Och nu sitter jag här, och gör fortfarande typ ingenting. Jag har kollat lite på YouTube videor, men that's it.:3
 
Hej dåå o/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mokona

Hej! Jag är Mokona och jag är 17 år gammal. Jag bor strax utanför Stockholm, och går 2:a året i gymnasiet på Barn- och fritidsprogrammet. Jag älskar anime, just saying. På denna blogg kommer jag skriva om vad jag gör under dagarna, i skolan, med vänner osvosv. Hoppas ni gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela