mokona.blogg.se

Helt vanlig vardagsblogg:))

Tjena

Publicerad 2014-11-09 19:24:00 i Allmänt,

Jag är en tjej på 17 somrar som nu har startat en blogg... igen:)
 
Jag kallar mig för Mokona på denna blogg, för att jag inte vill ha mitt egna namn på bloggen denna gång. Jag bor i en liten ort utanför Stockholm och jag går andra året i gymnasiet. (Duh).
 
Eftersom jag inte har så mycket att göra som tidsfördriv tänkte jag böra blogga, vi får se hur det går. :) Annars brukar jag tycka om att sitta framför datorn, lyssna på musik och kolla vloggar och andra videor på YouTube. Om bloggen går bra, så kanske, KANSKE kommer jag börja vlogga själv. Men vi får se hur det blir. :)
 
För att ni ska få lära känna mig så tänkte jag köra en "50 frågor om mig".
 
1. Vad heter du? "Mokona" (alias)
2. Hur gammal är du? 17
3. Vart bor du? Utanför Stockholm
4. Hårfärg? Brunt.
5. Ögonfärg? Bruna, gråa, gröna.
6. Hur lång är du? ca165cm
7. Kär? Lite:)
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst?
10. Vad väljer du, godis eller chips? Läsk;3
11.  Nämn tre saker på din att-göra-lista? Inget, inget, inget.
12. Cola eller fanta? Cola, som normalt folk gillar. loljk
13. Vad skulle du ha gjort utan mobil? Samma saker som jag alltid gör, fast utan mobil.
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? 
 <Honom. ;3 Synd bara att de killar jag föredrar finns i en anime:(
Han heter Fye D Flowright och är från animen/mangan Tsubasa Reservoir Chronicle.
17. Vad har du för mobil? iPhone 4s
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Slösa allt på en vecka, hahah.
19. Favoritland? Japan;D
20. Favoritfärg? Många
21. Film? Eeehhhhh... The Mortal Instruments: City of Bones :D och nästan alla Disneyfilmer.
22. Bok? Inte bara en bok, utan två serier. The Mortal Instruments och Starcrossed.
23. Serie? South Park, CCS, TRCetcetc
24. Vad gillar du mest med dig själv? Inget:)
25. Vad gillar du minst med dig själv? Är extremt blyg.
26. Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan. Mina två bästa vänner.
27. En person du älskar. Suppiiiii
28. En person du hatar. Ehhhh... tror inte jag hatar någon.
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll!
30. Saknar du någon just nu? Ja.
31. Vad är det bästa som hänt dig? Träffade Suppiiiiii
32. Beroende av något? Datorn, tyvärr.
33. Ditt livs största misstag? Ingenting är ett misstag om man inte tycker att det är ett misstag.
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Suppiiiiii!!!
35. Har du några tatueringar? Nej, men vill ha:3
36. Piercingar? Nix, men vill ha det också xD
37. Vem är mest lik dig? Jag.
38. Har du någon förebild? Ja, min mormor och min handledare på min praktikplats:)
39. Vad ska du göra idag? Har inte gjort något idag. Men ska snart göra chokladmousse och sen duscha och sova.
40. Vad är det värsta du vet? Irriterande personer, särskrivningar och dålig stavning/grammatik.
41. Vad är det bästa du vet?  Vara glad.
42. Vad åt du senast? Våfflor.
43. Vad vill du ha just nu? Middag.
44. Vad köpte du senast? Sockervadd och cola.
45. Vilka är dina favorit skådespelare? Jamie Campbell Bower
46. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? Hailey Marie Sofie:)
47. Tränar du? Hah... hahahah..... hahah.... hah.
48. När går du och lägger dig? När jag inser att det är för sent eller när jag är för trött för att orka vara vaken.
49. Vad är klockan nu? 19:24
50. Är du nöjd med ditt liv? Det duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mokona

Hej! Jag är Mokona och jag är 17 år gammal. Jag bor strax utanför Stockholm, och går 2:a året i gymnasiet på Barn- och fritidsprogrammet. Jag älskar anime, just saying. På denna blogg kommer jag skriva om vad jag gör under dagarna, i skolan, med vänner osvosv. Hoppas ni gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela