mokona.blogg.se

Helt vanlig vardagsblogg:))

Yo

Publicerad 2014-11-23 19:29:00 i Allmänt,

Hey-hey-hoo!
 
Har inte bloggat på några dagar .3. Suppi kom hem till mig idag. Vi gjorde pannkakor till lunch<3 och så har vi haft ett litet CCS maraton. Vi har sett 6st avsnitt:P
 
Skola imorgon, tagga.. not. Pallar inte, är för trött xD
 
Vi satt och lekte lite med en gemensam kompis, vi skrev exakt samma saker till honom exakt samtidigt. Det var skitkul. xD Han blev typ förbannad på oss/:
 
Aja, hej dååå<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mokona

Hej! Jag är Mokona och jag är 17 år gammal. Jag bor strax utanför Stockholm, och går 2:a året i gymnasiet på Barn- och fritidsprogrammet. Jag älskar anime, just saying. På denna blogg kommer jag skriva om vad jag gör under dagarna, i skolan, med vänner osvosv. Hoppas ni gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela